Airberlin Slecht?

• Arnolds

Hallo mensen,

Ik wil het volgende voorleggen;op 27-12-2011 heb ik in juli 2012 een nonstop vlucht geboekt voor 3 personen.

(Dus-Bkk en Bkk-Dus)

Nu krijg ik een mail dat ze de vlucht in juli hebben gewijzigd in Dus-Abu Dabi - Bkk en Bkk-Abu Dabi-Dus.

Ik heb niet voor deze laatste vlucht geboekt.

Hoe moet ik moet ik handelen, waar kan ik evt.een klacht indienen?

Alvast bedankt,

Arnolds

A

• Boris

Een klacht indienen bij de maatschappij zelf lijkt mij. Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat het veel zal helpen.

Er zal vast wel ergens in de algemene voorwaarden van de maatschappij staan dat ze het vluchtschema na boeking kunnen en mogen aanpassen.

• H. Numan

Bij Air Berlin zelf.

Maar ik geef je vrijwel geen kans; spaar je de moeite. Ze hebben op zeker in de kleine regeltjes een ontsnappingsclausule.

Kijk of ze lid zijn van een reis organisatie, zoiets als de ANVR. Daar heb je aanzienlijk meer kans.

Waarschijnlijk is het beste wat je er uit kunt peuren gratis annulering van je tickets, en dan elders boeken.

• Arie 2

http://www.euclaim.nl/

• ola

Etihad ( luchtvaartmaatschappij ) heeft een meerderheidsbelang genomen in Air Berlin vandaar dat je nu een tussenstop maakt in Abu Dhabi en vandaar verder vliegt met Etihad ( 5 Sterren Airline !!!)