AEON ATM

• ola

Heeft er iemand ervaring met de AEON ATM's in Bangkok, zij zouden geen commmissie van 150 Bath rekenen?

• Sonnyfloyd

Niet in Bankok wel in Pattaya en ze rekenen idd geen 150 baht commissie, weet niet hoe de koersverhouding met andere banken ligt.

P.s. volgens mij is het de lsinds een paar jaar voordeliger euro's contant mee te nemen en daar te wisselen, ben ik zelf dit jaar ook van plan.

• bangkok

Ja dat klopt maar als je er gebruik van wilt maken krijg je een slechtere koers dan bij andere banken.

De AEON atm staan niet overal , andere banken zie je veel meer , en zeker in winkelcentra lekker gezamelijk naast elkaar.

Contant geld wisselen is nog steeds de beste optie ,maar uiteraard zijn er risico's als je veel contant geld bij je hebt , zelfs hotelkluisjes zijn niet altijd veilig.

Ik pinde onlangs , omdat ik het uit wilde proberen en gelijk checken , 4000 baht bij de Thanachart bank .

Als ik het omgerekende bedrag contant gewisseld had , was ik 230 baht rijker ………

• bangkok

In het gerenoveerde Silom Complex staan 2 ATM machines van de AEON op de 4e verdieping