Hoi,
Wie weet wat de reguliere prijs is voor een ticket (retour) van Bangkok naar Ko Samui? Ik zie ze bij BudgetAir voor 230,- en leek mij wat veel.
Is het mogelijk om een ticket op het vliegveld te kopen? En wat vragen ze?
Alvast bedankt,
Lica
Lica,
inderdaad zijn tickets naar Koh Samui duurder dan naar andere binnenlandse bestemmingen. Dit zou m.i. wel iets te maken kunnen hebben met de aanleg van het vliegveld, is betaald door Bangkok Airways en ik heb het stille vermoeden dat de luchtvaartmaatschappij de kosten terug wil verdienen ().
Bangkok Airways built its first airport at Koh Samui, a major resort island in the Gulf of Thailand. Samui Airport, located at the northern part of the island near Bo Pud Beach, began construction 1982 and was officially commenced operations on April 25, 1989. The airstrip is 2,100 meters long; while the main facility is outfitted with the highest safety-standard equipment, modern communications, and open-air passenger terminals—its architecture built to naturally blend in with the island's surrounding flora and fauna.
Er is wel een goedkopere manier om er te komen. Vlieg met Nok Air van Bangok naar Surit Thani, dan met de bus naar de ferry en dan oversteken. Kost wel veel meer tijd maar is stukken goedkoper. Ben zelf in november 2011 rechtstreeks met Bangkok Airways van Bangkok naar Koh Samui gevlogen en terug. Wilde eerst met de auto gaan maar door overstromingen niet mogelijk.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?