Hallo Siam.
Ik ben zelf een fanatiek golfer en speel regelmatig 3x per week in Thailand op de mooiste banen .
Maar niet in Bangkok zelf , ik weet dat er midden in het centrum een baan ligt maar of je daar wilt spelen ,ik denk het niet zeer, rumoerig en de prijs zal ook hoog uit pakken. .Aan de rand van Bangkok ligt ook een baan maar onder de aanvlieg route van de vliegtuigen , dus ook geen optie!
Waar ik je wel heen kan sturen is iets zuidelijker onder Bangkok een kilometer of 60 daar komen de mooie banen in zicht.
Khao Kheow Golf club tel NR 038318000
Leam Chabang Golf club tel NR 038372273
Ik heb de tel NR erbij gezet zodat je zelf kan bellen voor een Green Fee !!
Mijn favoriete club is Khao Kheow Golf speel daar af en toe om dat het een 50 min rijden is van waar ik woon . green fee is 1400 Bath + caddie+ gezamenlijk een Buggy
Maar hier in Jomtien liggen in een straal van 40 km 22 banen voor vaak een hele interessante prijs ,let wel het is dan laag seizoen .Hoogseizoen is van 1 Oktober tot 1april.Maar om dat in een sport pas heb krijg ik 25% korting op heel veel banen in de regio. Deze pas in verkrijgbaar voor 2500 Bath voor de duur van 6 jaar, dit geld is bedoeld voor een liefdadigheid instelling , vandaar de korting op de golf banen.
Verkrijgbaar in Pattaya ,maar dat adres moet je dan maar even opzoeken op de Pattay startpagina .
Op de banen die ik hier speel betaalde ik gemiddeld 1200 Bath green fee +caddie + gezamenlijk een buggy .
Er zin ook meeting points waar je alles in een kan betalen B V ontbijt +taxi+ Green fee + caddie + buggy= 1800 Bath. ( en baan na keuze!!)
Hier in Jomtien speel ik heel vaak op Plutaluang golf club en betaal voor een pakket 1100 bath in het laag seizoen!! green fee +caddie + gezamenlijk een buggy.
Verder verwijs ik je na een site voor meer info : www.thaigerlinegolf.com …info@thaigerlinegolf.com
Voor meer info mail me maar mvveenendaal@hotmail.nl
En anders veel golf plezier daar in Thailand .
Gr rob