bezoek ajb een gevange

• Eric S'pore

a. Je prikt wel anoniem, je ondertekent niet met een naam van een persoon

b. het IS spam, ONgevraagde reclame: ook al krijg je hits van de prikpagina, dan zegt dat niet dat mensen je info hier willen zien verschijnen.

Je kunt op je site ook een link maken, waarin mensen kunnen aangeven dat ze die info willen ontvangen.

Zag je info ook al op Laos bord, waar je klakkeloos zeer gewelddadig beeldmateriaal op het bord kwakt, zonder rekening te houden met het feit dat ook minderjarigen hier lezen.

Weinig inlevingsvermogen en zeer pusherig met je informatie.

Al met al krijg ik een zeer nare smaak in mijn mond van jullie organisatie.

Je bent en blijft dus een ordinaire spammer met een (in mijn ogen) erg foute boodschap.

Eric

• Eric S'pore

jakob (of hoe je werkelijke naam ook moge zijn),

Waar haal je dit nu vandaan? Don Chedi zal NOOIT mensen persoonlijk aanvallen in discussies, hij staat alleen voor zijn eigen mening en ventileert die erg duidelijk, maar met alle respect voor de luisteraar.

Eric

• PrisonLIFE.nl

Hoi Eric,

Volgens mij kwam er een vraag over de onderdrukte bevolkingsgroepen van Laos. Niemand gaf daarop een antwoord omdat niemand wist wat daar speelde. Nu dus wel :-) Als zou het kunnen zijn dat men Laos liever ziet als een veilig land waar een ieder zijn mensenrechten worden gerespecteerd. Of is het Laos prikbord alleen bedoeld als vakantiebrochure?

Die zeer gewelddadige informatie stond er in het Engels. Dus het zijn niet echt kinderen die dat kunnen lezen. Bovendien zijn deze ‘kinderen’ wel wat gewend. Als je het internet bekijkt zie je dat ze op diverse, door jongeren drukbezochte, weblogs veelvuldig naar onthoofdingen wordt gelinkt. Doe dus niet alsof het zo schokkend is en alsof het iets heel ergs is wat ik doe.

Wij worden hier - door jouw - genoemd, en ik geef daar een reactie op.

Jouw mening, die je aan iedereen opdringt, staat genoteerd. Iedereen, jij dus ook, kan berichten negeren. Jij kiest er echter voor om, voor het eerst in zeer lange tijd, op dit prikbord te reageren. En wel op je favoriete onderwerp, criminelen. Eric, jouw mening is duidelijk nu. Zullen we het daarbij laten. Dan kun jij verder met het demoniseren van Verdonk.

• Eric S'pore

Ik ben blij dat mijn mening duidelijk is, faire opmerking van je over je beweegredenen voor het plaatsen op Laos bord.

Ook daar ben ik een andere mening toegedaan over de toegankelijkheid van informatie voor inderen op internet (prikbord wordt ook gelezen door engelssprekende kinderen binnen en buiten Nederland), maar het zij zo.

Je leest blijkbaar mijn berichten op het thai prikbord, alleen vertaal je het niet juist: Ik demoniseer Verdonk geheel en al niet, ik geef op grond van mijn persoonlijke ervaringen op haar beleidsterrein aan, waarom ik het anders zie.

Demoniseren vind ik ietwat te sterk uitgedrukt, maar ja: Ik mag haar niet echt graag. :-)

Goed, we zijn duidelijk met en tegen elkaar, hierbij laten?

groet,

Eric

• Mario

Jakob heeft honderd procent gelijk!

Eric jij bent echt een nerd. Ik zie het al helemaal voor me. Een puistenkop met een uilebril.Je bent echt zo een meneertje, het boekenwurmpje, leest dan wel alles, maar weet helemaal niet wat hij leest.

Als je nou een beetje slim was dan zie je dat de teksten van deze Don Chedi op een toon zijn geschreven die andere prikkers irriteert. Die vent denkt echt alles te moeten weten en wil andere prikkers altijd ergens op wijzen met dat belerende vingertje van hem. Wat moet je daar nou mee. Hij kan beter Journalist worden in plaats van ons hier te irriteren met zijn gezeik.

• Mario

Kijk dast bedoel ik nou. Wat ben jij een ** Maakt niet uit welk onderwerp of welk prikbord het is, Eric gaat helemaal moeite doen om een berichje uit te pluizen en dan, na lang oefenen, met lange tekst op reageren. Door hufters als jou word ik agressief.

Vraagje: Heb jij wel eens eerder van iemand een gigantische knal voor je harses gehad?

• Don Chedi

leer lezen:

“Wat jij doet moet je vooral zelf weten en dit is geen pleidooi om je ervan af te houden. Dit is enkel mijn visie, en ik ben me bewust dat deze visie een tegenwicht van die van jou is.”

Goed, laat ik het vingertje weer zakken.

Mijn bericht was geen aanval op ‘prisonlife’, gewoon een andere mening. Ik vraag je niet om vriendjes te worden, maar hoop wat irritatie te hebben weggenomen.

• Eric

Mario of Piet van Gammeren of Henk of weet ik wie,

Gaan we weer schelden? Frustraties?

Afijn, laat ik maar de slimmere zijn, ik heb jou niets te vertellen en jij mij behalve je geblaf wellicht ook niet.

Laat me niet lachen met je stoerdoenerij…

Dreigen met geweld, je zit lekker in je vel, is het niet?

fijne dag,

Eric

• Piet

Ik ben de echte Piet. Deze is speedplanet en ik ben wanadoo. En ook ik vind jou een **.

Vraagje!!!

Wat is er nou weer mis met geweld?

Een goeie knokpartij op zijn tijd kan geen kwaad. Mischien vang je ook wat klappen terug die avond maar daar word je een vent van. En als je iemand een klap voor zijn kop geeft en hij gaat liggen dan voel je je de volgende dag een stuk beter. helemaal nisk verkeerds mee.

Maar Eric is een man van de boekjes en cijfertjes. Maar besef goed dat niet altijd alles in de rechtbank wordt uitgevochten maar vaak gewoon op straat. Een flinke vechtpartij op zijn tijd doet de mens goed.

• Jessy

Medelijden met criminelen? Waarom dan?

Of de mens wordt als crimineel geboren of de mens wordt door het egoisme het ongelijke verdelen van goederen (onrecht) in de maatschappij tot crimineel gemaakt.

En dan verdienen ze geen aandacht meer maar de dood????????????

Pesoonlijk vindt ik dat doodstaf door onverdraagzame mensen in het leven is geroepen om van last af te zijn. En dan vindt ik de doodstraf net zo goed moord men beroofd iemand willens en wetens van zijn leven ongeacht wat deze persoon gedaan heeft. Vele moordenaars niet allen zoals ze genoemd worden doden buiten hun wil.Je kunt nooit en te nimmer oordelen omdat je niet weet onder welke omstandigheden een mens de wetten van een land die door mensen in het leven geroepen zijn overtreden. Dan zijn degene die mensen willens en wetens laten verhongeren allen moordenaars die nooit en te nimmer daarvoor door een wereldlijk gerecht voor zullen worden berecht.