bezoek ajb een gevange

• Eric

voelt zich dus fijn, wanneer hij iemand een pak slaag heeft gegeven. Welnu Piet, ik wens je dan nog veel succes, sla erop los in je geliefde pattaya, ik zal er geen seconde van wakker liggen. Tipje, ga lekker knokken met die Mario, hebben jullie samen een fijne avond.

groet,

Eric

• Don Chedi

'jakob' kan zijn goedbedoelde advies m.i. beter aan een paar andere (en hoe opvallend, weer geheel nieuwe, zonder overige bijdragen van te vinden) namen kan plakken.

• henk

tot hun dood laten ziten en als ze dood zijn voor de zekerheid nog een kogel

• debbie

hoezo veel duurder, als je het mij vraagt zijn ze niets duurder uit.. geen cellen genoeg ? wat kan ze dat schelen ze stoppen er gerust 100 in 1..

dus voor het geld…??

ik vind het echt belachelijk dat je gewoon ook vrij veel hoort dat er mensen onschuldig zitten, en dat geloof ik ook best. Die zijn dan hun hele leven kwijt, en als ze uit de gevangenis komen zijn ze zelfs gaan denken dat ze ook echt slecht zijn ( terwijl ze er zijn ingeluist).

En de doodstraf vind ik echt erg.. je moet er toch niet aan denken dat er onschuldige mensen gedood worden.

En voor diegene die echt iets hebben gedaan, die kunnen dan beter zoveel jaar zitten dara leiden ze in de thaise gevangenis alleen maar meer..

• Henk

test