Sjaak Spruit

• CharlieA

Hallo Fred,

Ik ken een flink aantal van de vaste bezoekers van de markt redelijk goed, na enige jaren. Krijg veel informatie van deze mensen, vindt het leuk met ze op stap te gaan en ben bij een aantal thuis gastvrij ontvangen.

Waarom jij de marktgangers meent te moeten neerzetten als oplichters (zoals onze Sjaak, is mij een raadsel). Je bent een keer daar geweest schrijf je en dan gooi je al deze mensen op een hoop met een oplichter en fantast.

Ik denk persoonlijk dat er oud zeer bij jou zit, anders kan ik het niet verklaren.

Met vriendelijke groet (we hebben elkaar een paar maal ontmoet),

CharlieA

• Sfred+

Ik ken ook flink wat van marktbezoekers en ik heb het niet alleen over Nederland, al denken velen van wel. En helaas, veel van de types die je op de markt ziet zitten bevestigen maar al te vaak de vooroordelen over Pattaya en alcoholisme …. Als je alleen op het uiterlijke afgaat helemaal. Maar het zal wel niet waar wezen.

Ps laat even zien waar ik ze neerzet als oplichters…… Ik zet ze meer neer als veredelde wiptoeristen en alcoholisten, wat uiteraard ter stelligste ontkent word en dat mag ook. Maar als je even kijkt op de zuster pagina van deze pagina (pattayaprik), hebben ze het zelf vaak over jongen vrouwtjes en veel alcohol elke week (minimaal 2x per week je zelf klem zuipen ), alles wat ze doen moet bij gezopen worden als je zo hun EIGEN verhalen leest en dat versterkt dus de vooroordelen. Het zijn hun eigen woorden, zuipen, goedkopen betaalde se x en de vrouwen mogen niet ouder zijn dan 25 en niet zwaarder dan 50 kilo. ….. Zijn echt niet mijn woorden, al denk jij misschien van wel.

• travel & co.

Uiteindelijk komen ze allemaal,oud en jong,man en vrouw naar Pattaya om de natuur met zonder Haaien.

Tenminste , ander soortige haaien zoals bekend van Sharm al Sheik,Africa en western reef in Aussie land:D:D:D

SFred + nu niet gaan zeggen dat er wel Haaien in de Golf rondzwemmen,dat is bekend door Don Chedi,en andere bekende vertellers van een jaar of 8 terug,op het beroemde Thailand prikbord,sniffffff ! (tu)

• Sfred+

Ook niet hier en daar een klein haaitje??? B)-

• travel & co.

Yep, de beruchte zachtbruine gladde isaan Haai (female).

Te herkennen aan klein boekje met tig 08—-nummers,en een hele groot Sprookjes boek onder het kussen,als ze slapen zijn ze lief meneer !

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

:D

:D:D:D:D:D

for ever

• huub

ik vind persoonlijk dat die mensen die in thailand wonen het niet zo verkeerd doen. ik ken er een aantal persoonlijk en heb er geen moeite mee.ik heb alleen moeite met malloten die hier wonen en alles verheerlijken wat maar met thailand te maken heeft.ze zijn nog nooit ergens anders geweest. hebben het liefst een thais vrouwtje hollandse vrouwen deugen niet,aanbidden de koning. ik ken er zelfs die een foto van de koning in holland aan de muur hebben hangen.gestoorden zijn het.thailand is een fijn land om te vertoeven maar meer ook niet.

• travel & co.

naast Z.M. de Koning staat H.M.de Konining

Ook zit RAMA 5 een sigaartje te roken.

Geheel rechts het beroemde statie portret van RAMA 5

Hiernaast staat dan weer een foto van de Koning moeder.

Allemaal in Pattaya gekocht in een “gestoorde bui” (tu)

Oh ja,ook allemaal lichtjes en lampjes,en af en toe wierrook.

Daarom kijken dus de buren zo raar als ze in mijn kamer rondloeren,ik ben immers gestoord.

• Elfstedencommissie

degenen die proberen om thaise spullen,die je aan de muur kunt hangen,in nederland met dikke winst te verkopen dat zijn pas gestoorden ………..wie de schoen past

• Sfred+

100% mee eens.

• Sfred+

Dat heet gewoon handel, inkoop en verkoop. Net als Blokker, V&D, HEMA etc etc tec