Lagere waterhoogte inschatting.

• The Kwai

Klopt Fred

Ook waar ik regelmatig kom zijn er overstromingen vaak

Laatst nog in 2007 ( maar zo hoog als het nu is is abnormaal )

En ik vindt het onaanvaardbaar voor mensen die voor een groot gedeelte van hun oogsten afhankelijk zijn )

ps Eigen schuld dikke bult Co ??

mijn persoonlijk raakt het niet aan inkomsten

Maar er iets nog iets van gevoel voor de farmers

The Kwai from The High Water

• The Kwai

Het blijft door etteren

Maar ik heb ook dorpen gezien waar het water tot ongeveer aan het dak hoog stond

En dan de op de TV geven ze zakjes eten en spullen weg voor de show

Man de Regering moet deze wateroverlast meteen aanpakken

Maar ze hebben er schijt aan Co

The Kwai go eat now

• sjakiewattenon

Als de waterstand van de Chao Prhaya rivier practies net zo hoog staat als het water in de Golf van Thailand; kan het water gewoon niet weg. Of wordt dat niet begrepen ?

Om daar nu Co voor aan te vallen vind ik een zielig gedoe, als of het zijn schuld is. Laat ze maar kletsen Co.

• okidoki

ik denk dat als in nederland zoveel water uit de lucht zou vallen wij allemaal een bootje moesten hebben??????

• chris den boer

dank je wel co. en een fiets lijkt me helemaal super. (vorig jaar wel een bord zien staan en rekken maar geen fiets te zien!)

sawasdee krap

• Rob1706

Beste Sjaak,

ik weet niet of je mij bedoelde qua aanvallen, maar ik stelde gewoon een vraag hoor. Ik vind het voor inwoners van Bangkok heel fijn dat ze overwegend droge voeten hebben gehouden maar droeg Korat als voorbeeld aan hoe het niet moet. Toestemming geven om op sommige plekken te bouwen kan leiden tot overstromingen later. Gezien de terugkerende wateroverlast elk jaar mag je toch aannemen dat “men” er iets aan wil doen. Schade enorm, veel leed bij de betrokkenen.

Gr.,

Rob

• sjakiewattenon

Rob1706l De topic ging over BKK.

• Sfred+

Wat veel mensen ook vergeten, als BKK het water zeer snel kan worden afgevoerd via een uitgebreid kanalen en waterbekken (uiterwaarden) systeem dat dat direct positieve gevolgen heeft voor het achterland.

• Sfred+

Het lijkt wel of Co Heilig is? Ik val Co hier niet over aan hij kan er persoonlijk niets aan doen, ik vind alleen dat Co wel eens te bloemetjeskleurig over BKK is.

• loe

Zeg Sjaak…..Nederland ligt voor een groot gedeelte onder de zeespiegel.

Hoe krijgen ze dat water van de rivieren toch in zee? :)