Lagere waterhoogte inschatting.

• Rob1706

Sjaak,

en dat betekent dan dat je niets mag zeggen over de rest van Thailand qua problemen met water? Naar mijn bescheiden mening wel als er gemeld wordt wat voor maatregelen er voor BANGKOK zijn genomen terwijl op vele plaatsen in Thailand simpelweg niets gebeurd. Ik zal in het vervolg dan ook maar niet meer reageren op regio gebonden aangelegenheden.

Groeten,

Rob

• sjakiewattenon

Met emmertjes loe….. Wel een goede opmerking. :)-D In Nederland komen ook vaak overstromingen voor en de rivieren stromen niet onder de zeespiegel En valt er ook niet zoveel regen, in Thailand is 300mm op een dag vrij normaal. In Nederland 650 mm PER jaar. En dan hebben we nog de uiterwaarden en vele honderden jaren op Thailand een voorsprong op watergebied. En voor Rob 1706,sorry, die opmerking van mij enige topics er voor was geen reactie op jouw. Als de Chau Prhaya rivier zijn water niet snel kwijt kan, heeft het achterland ook een probleem. Om het probleem in BKK op te lossen is nu juist een groot probleem. Sjakie :)-D

• Sfred+

100% Rob

• The Kwai

Ik zie hier dat het leger is ingezet : maar laat me niet vertellen hoe

Wegen stromen over ( het water zakt heel weinig )

Ik heb dit nu 2 maal meegemaakt de laatste 3 jaar

Oogsten naar de kloten

De Strop voor de boeren kan hoog uitvallen ( mochten ze rijst hebben in de buurt van de rivieren )

En Laag staat het echt niet

The kwai on report

• loe

Surat Thani (inclusief Koh Samui en Koh Phangan) zijn vandaag tot rampgebied uitgeroepen.

Vliegvelden gesloten en geen electriciteit op Samui.

(Maar mijn waterfietsen verhuur loopt als een trein :) )

• sjakiewattenon

Voor mensen die het niet weten in Thailand of Nederland; http://thailandblog.nl

• The Kwai

Ook in Zuid Thailand is het erg

Dit gebeurt 1 maal in de honderd jaar zag ik op de TV

Nam Nam Nam

Rampjaar voor velen in Thailand

Onrusten - Overstromingen - Lage Euro - Hn1

The Buffel is on stage

The Kwai

• jan zeggelaar

Co, mijn dochter in Ned. em. mij; Bangkok onder water zag ik, weet niet waar ze dat gezien heeft ?

vraag ik morgen wel.

Maar ik kan er niets over vinden, heb ook niet echt gezocht.

Hoe is de situatie in BK ?

Vind het rouwens wel vreemd, dat je hier in het Pattaya Nieuws er weinig of niets over hoort, ook

niet over de landelijke situaties.

Of ik lees de verkeerde krant, maar heb ook geen zin om alle kranten te gaan uitpluizen.

groeten, jan zeg.

• Sfred+

Co, in de The Nation heeft een leuk artikel gestaan over de waterhuishouding in Bangkok. Heb je dat gelezen???

• Erik

er is hier in BKK helemaal niets aan de hand,geen druppel water,hoe is dat liedje ook weer, dromen zijn bedrog